کاربرد پارتیشن شیشه ای به عنوان عایق صدا

کاربرد پارتیشن شیشه ای به عنوان عایق صدا

پارتیشن های شیشه ای  در واقع  از کاربردی ترین متریال در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری محسوب میشوند . پارتیشن های شیشه ای اغلب برای تفکیک و ایجاد حریم خصوصی در فضاهای باز کاربرد دارند، با وجود اینکه بسیاری از افراد برای عایق صدا از پارتیشن های شیشه ای استفاده میکنند درحالی که امکان رد و بدل شدن صدا از پارتیشن های شیشه ای بسیار است و پیشنهاد ما برای شما این است که از شیشه های ضخیم تر و بهتر است بگوییم از شیشه های آکوستیک استفاده نمایید تا بتوانید با بکار بردن پارتیشن های شیشه ای از عایق صوتی قابل قبولی هم برخوردار باشید.

به همین خاطر، میزان عایق صدای پارتیشن های شیشه ای  بسیار حائز اهمیت میباشد. به این صورت که هر قدر تعداد پارتیشن های شیشه ای بیشتری جهت تفکیک فضا بکار گرفته شود، میزان انتقال صدا نیز به مراتب کمتر خواهد بود

مزایای پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن‌های شیشه ای اکوستیک، به پارتیشن هایی اطلاق میگردد که بالا رفتن جذب و کنترل صدا در محیط های اداری کمک می‌کنند تا قسمت های مختلف فضای اداری بویژه در فضاهای سر باز و در محیط هایی که رفت و آمد مراجع وجود دارد با سایر بخش ها تداخل نداشته باشد و برای کارکنان بخش های دیگر هم من باب سر و صدا مزاحمت ایجاد نشود که در ادامه ما به برخی از مزایای پارتیشن شیشه ای آکوستیک اشاره کرده ایم:

  • به حداقل رساندن نویز: پارتیشن‌های شیشه ای آکوستیک با  قابلیت جذب  و کنترل صدا، سبب  کاهش چشمگیر آلودگی صوتی و نویز در فضای اداری میگردند.
  • تفکیک و تقسیم بندی محیط: که با کمک این نوع پارتیشن این اکان را دارید تا محیط اداری خود را به  بخش های کوچک تری تقسیم نمایید  و این امکان را خواهید داشت  که  محیط های باز را به مدرن ترین و زیباترین شکل طراحی کنید.
  • ایجاد حریم خصوصی: که با توجه به توضیحاتی که در بالا بیان کردیم با استفاده از پارتیشن های اکوستیک میتوان فضای خصوصی را از نظر مکان و از نظر سر و صدا داشت چرا که همچون یک اتاق خصوصی و مستقل میتوانید فعالیت خود را انجام دهید ،فارغ از هرگونه آلودگی صوتی که برایتان ایجاد شود.
  •  جلوه زیبا: پارتیشن‌های  شیشه ای آکوستیک  باعث میشوند که در فضای اداری خود جلوه زیبا و مدرنی را ایجاد نمایید
  • بالا بردن بهره وری: با پایین امدن میزان نویز و حفظ حریم خصوصی،  باعث میشود که کارکنان یک محیط اداری با دقت بالاتری فعالیت های خود را انجام دهند که سبب بالا رفتن میزان بهره وری میشود.
امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top